התחברות

נא הכנס את מספר הטלפון שלך למטה נא הכנס את הקוד שנשלח לטלפון שלך שלח קוד מחדש
עדיין אין לך משתמש? הרשם ליוצאים לשינוי עכשיו!

הדרכות מקצועיות לאנשי מקצוע

מערך ההדרכות המקצועיות שלנו הוקם במטרה לפתוח צוהר לעולמם וצורכיהם של יוצאות ויוצאי החברה החרדית לאנשי המקצוע בתחומי הרווחה, צבא, השכלה ובשוק התעסוקה אשר פוגשים יוצאות ויוצאי החברה החרדית בצמתים שונים בחייהם.

ההדרכות שלנו מבוססות נתונים, מציגות את מסעם של יוצאות ויוצאי החברה החרדית, מעשירות את סל הכלים של גורמי המקצוע ואת היכולות לספק מענים מתאימים.

מערך זה ייחודי ופועל יחד עם הגופים המרכזיים בישראל. צה”ל, מוסדות אקדמיה מובילים, משרדי ממשלה, ארגוני מגזר שלישי וחברות עסקיות.

מוצרי ההדרכה שלנו:

הדרכה בתחום צבא
שיעור היוצאות והיוצאים בצה"ל הולך וגדל, ולצד שינוי המדיניות שקיימנו ומקיימים מול צה"ל אנו מעבירים הרצאות למש"קיות וקציני ת"ש, מאבחנות פסיכוטכני, מפקדים ומש"קיות חינוך, כדי שיכירו את אוכלוסיית היוצאים ואת צורכיהם.

להזמנת הדרכה: עמי פריזנד - Ami@leshinuy.org
הדרכה בתחום רווחה
מסע היציאה מהחברה החרדית הוא מורכב ומאתגר. יוצאות ויוצאים רבים מתמודדים עם פערים חברתיים, רגשיים ותרבותיים שמאתגרים אותם בדרך להשתלבות טובה בחברה הישראלית.
אנו מקיימים הדרכות לגורמי רווחה, עובדים סוציאליים ומטפלים, כדי שנשות ואנשי המקצוע יוכלו לתת ליוצאים את המענה המדוייק והטוב ביותר.

להזמנת הדרכה: עמי פריזנד - Ami@leshinuy.org
הדרכה בתחום השכלה
כניסה לשערי האקדמיה בלי לדעת אנגלית, זה לא דבר של מה בכך. לימודי אקדמיה הם שונים בתכלית מלימוד גמרא והלכות, החיים החברתיים והתרבותיים באוניברסיטה אינם דומים לשום אירוע שגדלו עליו היוצאות והיוצאים.

היום זה ברור. ליוצאות והיוצאים יש פוטנציאל אדיר, כל שהם צריכים הוא סל מתאים להשתלבות מיטבית.

מה בדיוק צריך הסל לכלול?
עמי פריזנד, רכז ההדרכות מגיע עד אליכם כדי לספר.

להזמנת הדרכה: Ami@leshinuy.org
הדרכה בתחום תעסוקה
שווה להתעסק איתנו!
שוק התעסוקה מחפש עובדים עם חשיבה יצירתית ועצמאית, בעלי מחויבות לתהליך ועם מוטיבציה גבוהה.
במחקר שביצענו מצאנו שהיוצאות והיוצאים מאופיינים באיכויות אלו ועוד...
לצד זאת, היוצאים נדרשים לקבל ליווי מתאים במקום העבודה שיגשר על הפערים התרבותיים.

איך מלווים אותם?
מזמינים את עמי - רכז ההדרכות שלנו.

להזמנת הדרכה: Ami@leshinuy.org

צוות ההדרכות

איש צוות

עמי פריזנד

רכז הדרכות ומרצה
Ami@leshinuy.org
איש צוות

ד"ר הילה בראל

מנהלת מחלקת מחקר וידע
hila@leshinuy.org

רוצה להזמין הדרכה?

זה עניין של קליק אחד...

המלצות

צליל שוימר, רמ"ד קה"ל – קהילה והכנ"צ חתומכ"א
"הפעילות של העמותה סייעה לצה"ל להכיר לעומק את צרכי יוצאי ויוצאות החברה החרדית ושינתה באופן משמעותי לטובה את שירותם הצבאי של כ – 1500 חיילים וחיילות שיצאו מהחברה החרדית ומשרתים בצה"ל"
גילה מיטרני – מנהלת מרכז הדרכה, מינהל ח"ן מחוז מרכז
"המפגש אתכם היה מרגש ומעורר השראה. הצגתם בפנינו את סיפור חייכם המרתק וכיצד הוא הוביל כל אחד ואחת מכם לשליחות האישית והציבורית במאבקכם למען "יוצאים בשאלה" מהחברה החרדית"
ד"ר שלומי בלבן – מרצה המחלקה למינהל ומדיניות ציבורית, מכללת ספיר
"הסטודנטיות והסטודנטים נחשפו לתופעה המרתקת של היציאה מהחברה החרדית בישראל ולפוטנציאל הרב של היוצאות והיוצאים להוות גשר בחברה הישראלית. אני ממליץ בחום לכל מרצה ומורה לחשוף את תלמידיו להרצאות אלו ולהעשיר את תפיסת עולמם האזרחית ואת היכרותם עם רבדי החברה בישראל".

יוצאים לכותרות

הדרכה לעוסי"ם בתוכנית ית"ד על תנועת היציאה

הדרכה לעוסי"ם בתוכנית ית"ד על תנועת היציאה

אתמול קיימנו הדרכה בכנס של תכנית יתד שעסק בשילוב צעירים וצעירות בוגרי החינוך החרדי בצה"ל. בכנס השתתפו נציגים של הגופים הממשלתיים והאזרחיים העובדים עם צעירים אלו.
לדבר על שילוב יוצאים בצה"ל הוא לא עניין של מה בכך, לדבר מול קהל עו"ס שחלקם חרדים, כשהם מדברים על "נוער נושר", "השבה למוטב", או "ריפוי" נפשות היוצאים – מאתגר שבעתיים. אבל חזקה עלינו כי דברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב.
כשסיימנו להציג כבר פנו אלינו עובדים חרדים וגם יוצאים שנכחו בכנס, בבקשה לחיבורים וסיוע ליוצאים בצה"ל. טרם חלפו 24 שעות, התחלנו לקבל טלפונים.
שילוב עבודת המדיניות וההדרכות, לצד הסיוע הפרטני מהווים חזית משמעותית המשנה את המציאות שהייתה נחלתם של היוצאים והיוצאות עד לא מכבר, ופותחת שער להשתלבות היוצאים בחברה על דרך המלך.
להזמנת הדרכות פנו אלינו בכתובת המייל:
guidance@leshinuy.org

הדרכה ראשונה של יוצאים לשינוי בצה"ל

הדרכה ראשונה של יוצאים לשינוי בצה"ל

אחד הרכיבים המשמעותיים במדיניות החדשה של צה"ל לשילוב יוצאי החברה החרדית הוא היחס הייחודי ליוצא וליוצאת בבחינת זכויות הת"ש שלהם.
במסגרת שיתוף הפעולה שהולידה מדיניות זו הגענו השבוע להשתלמות של סגל ת"ש מהחילות השונים כדי להכיר להם את האוכלוסייה, הרגישות הייחודית והפוטנציאל האדיר שלה.
השאלות, הסיפורים והתגובות של הקצינות לימדו אותנו כמה אנשי ונשות המקצוע שעובדים עם היוצאים, צמאים להיכרות מעמיקה יותר עם קהל היעד ועד כמה המהפכה מחלחלת לשטח.
אין דינו של מלש"ב יוצא לפני עשור כדינה של מלש"בית יוצאת בשנת 2022.
המדיניות, הקצינים, תכנית הליווי שלנו - כולם מוכוונים לקליטה מיטיבה יותר ושירות משמעותי. אנחנו כאן רק כדי לוודא שזה ימשיך כך.
להזמנת הדרכות פנו אלינו: guidance@leshinuy.org

פרימיירה לככה יצאתי

פרימיירה לככה יצאתי

מה חיפשו אתמול חבר הכנסת יואב סגלוביץ, אנשי התקשורת אברי גלעד, נחמיה שטרסלר ומענדי גרוזמן, פרופ' יורם לס והסופרת יהודית רותם בתל אביב, ואיך זה קשור ליוצאים לשינוי?
ככה יצאתי.
ההצגה שמספרת את סיפורה של תנועת היציאה ומושכת אליה קהל רחב של צופים, חרדים וחילונים, עלתה אמש במופע חגיגי בהשתתפות אישים מוכרים מעולמות התרבות, הפוליטיקה והתקשורת.
רוצים גם?
ככה יצאתי היא "הצגה במזוודה" ויכולה להגיע לכל מקום - לצוות מקצועי בבית הספר, לאולם ההופעות ביישוב שלכם ואפילו אליכם לסלון.
להזמנות כתבו למייל:hadas@leshinuy.org
Yozim Leshinuy

ההדרכה שלנו הגיעה לטלויזיה

ההדרכה שלנו הגיעה לטלויזיה

גם אברי ממליץ - תגיעו!
שחקני ההצגה ככה יצאתי - אבי אופיר וטס מאיר, התארחו בתוכניתו של אברי גלעד Avri Gilad, בערוץ 13. אברי, שהיה אורח בהצגה האחרונה, שיתף בתחושותיו לאחר הצפייה והמליץ לכל אחד ואחת להגיע. הקליקו כאן

תמונות מהפעילויות שלנו

דילוג לתוכן