התחברות

נא הכנס את מספר הטלפון שלך למטה נא הכנס את הקוד שנשלח לטלפון שלך שלח קוד מחדש
עדיין אין לך משתמש? הרשם ליוצאים לשינוי עכשיו!

מהישיבה להייטק

Yozim Leshinuy

תכנית המנטורינג היא מתנה נפלאה שקיבלתי ואני מרגיש ממש בר מזל, ומקווה שיום אחד אצליח גם להיות מנטור בתכנית.

אני עמי, בן 30, גדלתי בחסידות בויאן בביתר עלית ויצאתי לפני כחמש שנים.

כשיצאתי הייתי בשיא ההצלחה שלי – ניהלתי אז משרד ייעוץ משכנתאות, ובדיוק קיבלתי פרויקט גדול עם 50 לקוחות. אבל הרגשתי שלא טוב לי, והחלטתי להיות נאמן לעצמי. השארתי הכל מאחור והתגייסתי לצבא.

שירתי כלוחם ומפקד בגבעתי, במשך שנתיים. במהלך התקופה הזו הורדתי את הפיאות ועברתי לעיר הגדולה תל אביב. התחלתי תקופה מאתגרת של יציאה מהחברה החרדית, ורוב האנרגיה שלי באותה תקופה התמקדה בהתמודדות עם ההשתלבות בחברה החדשה שבחרתי, לא ממש הצלחתי להתמקד בעשייה וקריירה.

פתחתי הוסטל לתיירים שמאוד הצליח, אבל המיקוד שלי בהוסטל היה בעיקר בילוי וחברה ופחות עסקי – העבודה שלי הייתה לארח תיירים מכל העולם, לעזור להם לטייל, לצאת איתם לשתות בירה ולרקוד ובין לבין גם לענות איכשהו למיילים ולשלוח מסמכים לרו”ח.

מפה לשם קורונה, ההוסטל נסגר 🙁 ויצאתי לטיול אחרי צבא מאוחר באפריקה.

לפני שנה מצאתי את עצמי תיכף בן 30, עם חלומות ענקיים שאני נחוש ממש להגשים, בלי שמץ של מושג איך עולים על המסלול ודוהרים קדימה. באמת שניסיתי, אבל התסכול גבר על הסיפוק.
ואז, ראיתי מודעה על תוכנית המנטורינג של “יוצאים לשינוי”.

בפגישה עם רכזת התוכנית לקח לי דקה וחצי להבין שקורה פה משהו מיוחד ומאוד מקצועי. סיפרתי לרכזת על האתגרים והחלומות שלי, וביחד הגדרנו מטרות לתהליך. במסגרת התוכנית ציוותו לי את אייל המנטור,
אין לי מושג איך הם עשו את זה אבל לא יכולתי לדמיין התאמה טובה יותר.

אייל עזר לי לחזור למסלול, הצלחתי לבנות שגרת יום טובה והתחלתי להגשים חלומות, כשבין היתר הקמתי סטרטאפ שהולך לעשות מהפכה בדרך בה מתכננים טיולים!

אייל הוא יזם מקצוען ברמה הכי גבוהה, עם הרבה ניסיון בעסקים ובטכנולוגיה. הוא עשה לי הרבה מאוד סדר ועזר לי להתמקד במה שמקדם אותי.

את התוכנית היינו אמורים לסיים אחרי חצי שנה. בפועל, כבר יותר משנה שאייל בתפקיד המנטור שלא מפסיק לייעץ, לכוון ולהאמין בי.

אני מרגיש הכי ממוקד שאי פעם הייתי ואני מצליח לתכנן ולהתקדם לעבר ההצלחה.
לאחרונה התחלתי סבב גיוס משקיעים לסטרטאפ ודברים מתקדמים טוב, מקווה ומאמין שבקרוב אוכל לערוך את הפוסט ולספר שהצלחתי לגייס ולהתקדם לשלב הבא.

התוכנית היא מתנה נפלאה שקיבלתי ואני מרגיש ממש בר מזל, ומקווה שיום אחד אצליח גם להיות מנטור בתכנית.

תודה אייל, תודה יוצאים לשינוי, תודה אביבה ואושר – הרמתם אותי למעלה למקפצה, הבאתם אותי לקו הזינוק ועכשיו אני מרגיש מוכן לשיגור.

דילוג לתוכן