התחברות

נא הכנס את מספר הטלפון שלך למטה נא הכנס את הקוד שנשלח לטלפון שלך שלח קוד מחדש
עדיין אין לך משתמש? הרשם ליוצאים לשינוי עכשיו!

חברות לשינוי

22.07 (יום שני) 19:00 סלון תל אביב | שטרוק 21, ת"א

“אנחנו זקוקים לנשים כל כך חזקות שהן יכולות להיות עדינות, כל כך משכילות שהן יכולות להיות צנועות, כל כך עזות שהן יכולות להיות בעלות חמלה, כל כך נלהבות שהן יכולות להיות רציונליות, וכל כך ממושמעות שהן יכולות להיות חופשיות.” 

 – קוויטה רמדאס – 

זה לא סוד שהנשים שבחרו לצאת מהחברה החרדית הן נשים אמיצות ועוצמתיות, אז למה שלא נאסוף את כל העוצמות האלה לתוך סלון אחד במרכז תל אביב ונהפוך לקהילה מגובשת ותומכת?

אנחנו שואפות להפגיש בין נשים שמחפשות חברוֹת לשינוי, דרך חוויות משותפות, מציאת תחומי עניין משותפים ועזרה הדדית. שכל אחת תוכל להביא את עצמה, להיות מי שהיא – להתחבר, לתת ולקבל.

 

מפגש מיוחד של קהילת חברות לשינוי – בואו נכיר מחדש ונחלום את העתיד!

ערב יין, גבינות והיכרויות של חברות. בואו לערב של משחקים וכיף, “ספיד דייט” עם חברות אחרות בנות הקהילה. הסלון יתחפש לערב אחד לבר, ותוכלו לשבת חמש דקות עם כל חברה על כוס יין, ולענות על שאלה שאנחנו ננחה. כאשר יצלצל הפעמון, הספיד דייט ממשיך, ותעברו לשולחן עם חברה אחרת, ועם השאלה הבאה.

לאחר שנכיר, נשתה וננשנש, נשב יחד ונדמיין את המפגשים הבאים של חברות לשינוי, ונכין מאגר רעיונות למפגשים שנרצה שיתקיימו בסלון לקהילת החברות.

אז, מה בא לכן? ערב כדורגל? מפגש תנועה? ערב קריאה משותפת? שיעור אמנות? אולי יציאה משותפת בעיר הגדולה?

בואו להכיר, לשבת על כוס יין עם חברות חדשות, ולחלום יחד!

 


מתי: יום שני 22.7, בין השעות 20:30-19:00.

איפה: הסלון התל אביבי, שטרוק 21.

 

ההרשמה למטה ⬇⬇

 

 


את הקבוצה מרכזות טליה לדרמן ומוריה הינדי – יוצאות החברה החרדית, ושרון שיין – מנטורית, בתוכנית המנטורינג של יוצאים לשינוי.

 

הכירו אותן קצת:

טליה לדרמן, מנהלת פרויקטים.
“אני אוהבת לראות הצגות, לטייל ולחקור את העולם, להתרשם מתרבויות שונות, להתנסות בטעמים חדשים, ולפגוש אנשים חדשים. אני מאמינה שהחברות והקשרים האנושיים הם מרכיב חשוב בהצלחה האישית והמקצועית שלנו. היכולת להתחבר וליצור קשרים אמיתיים עם אנשים מסייעת לנו להתפתח ולגדול בצורה משמעותית”.

 

מוריה הינדי, עוסקת בתחום האדמיניסטרציה.
“אמא של מנאש החתול. מאוהבת בחופש וטבע, חברות היא ערך עליון בעיניי, מאמינה בלהיות נאמנות לעצמנו, קשובות לתשוקות ולקולות הפנימיים שבתוכנו. לא מוותרת אף פעם על האושר שלי…”

 

שרון שיין, עוסקת במשאבי אנוש בחברת רנסס ומתנדבת בתוכנית המנטורינג של “יוצאים לשינוי”.
“אני אימא לשלושה, רוכבת אופניים כתחביב. אני מאמינה שאין דבר שאנחנו לא יכולות לעשות – הכול זה עניין של רצון אופטימיות ומאמץ. חברות עבורי היא מקור מצמיח, כיפי וחשוב”.

 

 

המפגש מיועד לנשים יוצאות החברה החרדית בלבד!

מיקום האירוע

מיקום האירוע

הסלון בתל אביב סלון תל אביב | שטרוק 21, ת"א

הרשמה לאירוע

ההרשמה סגורה.
דילוג לתוכן