התחברות

נא הכנס את מספר הטלפון שלך למטה נא הכנס את הקוד שנשלח לטלפון שלך שלח קוד מחדש
עדיין אין לך משתמש? הרשם ליוצאים לשינוי עכשיו!

קורס קרב מגע

תל אביב
ההרשמה סגורה

מכירה את הרגע הזה שאת מרגישה לא בטוחה ברחוב חשוך, כשמישהו הולך אחריך ואין לך כלים להגיב במידת הצורך?

כולנו מכירים את הרגעים הלא נעימים האלה, הגברים והנשים, ולא פעם כבר אמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים להתחיל ללמוד אמנות לחימה, אבל כשאנחנו מגיעים הביתה אנחנו שוכחים את ההבטחות שהבטחנו לעצמנו. אז דיי.

בדיוק בשביל זה פתחנו קורס קרב מגע – הגנה עצמית ברמת מתחילים המיועדת לנשים וגברים יוצאי החברה החרדית.

האימונים יעברו על ידי מאמן מקצועי, ובמהלכם נלמד הגנה עצמית בסיסית עם כלים של קרב מגע וציוד נלווה. נלמד איך להתמודד עם סיטואציות של תקיפה וחטיפה, נחזק את הביטחון העצמי והגופני שלנו, ולאט לאט נתרגל ללכת ברחוב בביטחון.


תוכן הקורס:

נלמד עמידות מוצא בסיסיות ומכות ידיים ורגליים, איך להגן על עצמנו מפני מכות ובעיטות, איך להשתחרר מחניקות ומחביקות, מה עושים כשתופסים לנו בשיער או בחולצה? הגנות מפני סכינים ומפני מקלות וכיצד פועלים במקרים של ניסיונות שוד וחטיפה.

את האימונים יעביר דורון ששון בן 27 מנתניה, יוצא החברה החרדית, בעל תואר ראשון בחינוך גופני, בעל הסמכה של מדריך כושר פונקציונלי, מדריך קרב מגע בכיר בעל חגורה שחורה דאן 3, מדריך כושר בכיר ומדריך אקרובטיקה, מורה לחינוך גופני ומורה לשיט.

“התחלתי להתאמן בגיל 10 למשך 4 שנים עד שהכניסו אותי לישיבה וניסו לקחת ממני את הדבר שהכי אהבתי – קרב מגע. אבל הם לא הצליחו כמובן. בשנה הראשונה שכרתי מורה פרטי שהיה מאמן אותי בשעות הלילה המאוחרות אחרי הישיבה, בשנה השניה למדתי אגרוף תאילנדי, ובשנה השלישית של הישיבה חזרתי ללמוד קרב מגע בשיטת ק.מ.י “.

באוגוסט 2013 עשיתי קורס מדריכי אומניות לחימה והתחלתי לעבוד כמדריך מן המניין. פתחתי חוג במתנ”ס שקיים כבר במשך 5 שנים ובנוסף הדרכתי בביתי באופן פרטני ובקבוצות קטנות“.


מועדי האימונים: ימי ראשון בין בשעות 19:00-20:30 למשך שמונה מפגשים. המפגש הראשון יתקיים ב 29/10.

מיקום האימונים: פארק הירקון. מיקום מדויק יימסר לאחר ההרשמה.

עלות האימונים: ההשתתפות מותנית בתשלום מראש של 80 ש”ח עבור כל האימונים.

הקורס מיועד ליוצאות ויוצאי החברה החרדית בלבד!

לכל שאלה או התייעצות ניתן לפנות לעדי בכתובת המייל: adi@leshinuy.org או בטלפון: 050-202-7866

מספר המקומות מוגבל מאוד!

הרשמה לקורס

ההרשמה סגורה.
דילוג לתוכן